50 سال موسیقی اصیل ایرانی
نوشته شده توسط : hamed

 

 

 

زندگی از عبدالوهاب شهیدی

 

 

آتش دل از اصفهانی

 

 

سزگشته از حسین قوامی

 

 

شد خزان از جواد بدیع زاده

 

 

زهره از داریوش رفیعی

 

 

الاه ی ناز از استاد بنان

 

 

نمیدونی از عبدالعلی وزیری

 

 

مرغ سحر از استاد شجریان

 

 

اشک من از اکبر گلپایگانی

 

 

ستاره ی بخت از جمال وفایی

 

 

کاروان از شهرام ناظری

 

 

یار شیرازی از منوچهر شفیعی

 

 

خال زلف مزگان از نادر گلچینی

 

 

چشم به راه از امین الله رشیدی

 

 

بت چین از استاد شجریان

 

 

شمع و گل و پروانه از ایرج

 

 

عاشق شدن فایده نداره از کورش سرهنگ زاده

 

 

نوای چوپان از منوچهر همایون پور

 

 

نفرین بر مستی از ناصر مسعودی

 

 

شباهنگ از هوشنگ عقیلی

 

 

زلف سر از علی اکبر زند وکیل

 

به دنبال دل از حمیرا

 

 

رفتم از هایده

 

 

انتظار از فرح

 

 

غوغای ستارگان از پروین

 

 

کعبه دلها از الاهه

 

 

نرگس شیراز از شمس

 

 

رعنا از ضرابی

 

 

خدا کنه خوابم نبره از مرضیه

 

 

آن که دلم را از مهستی

 

 

کیه کیه در میزنه از پوران

 

 

هر کی دیدم یاری داره از پروین

 

 

مهمانت کنم از دلکش

 

 

 دم گاراز بودم

 

سپیده از امین الله رشیدی

 

 

حوس میکده از علی اکبر گلپایگانی

 

 

هستی از استاد بنان

 

 

شب انتظار از داریوش رفیعی

 

 

رنگ طبیعت از تاج اصفهانی

 

 

سایه ی لرزان از سیاوش شجریان

 

 

از تو بگذشتم از شهیدی

 

 

دعای دل از محمود خوانساری

 

 

جوانی از حسین قوامی

 

 

بی خبر از عبد العلی وزیری

 

 

گل پو نه از جواد بدیع زاده

 

 

چه شور ها از اقبال آزر

 

مینای شکسته از مرضیه

 

 

پیک سحری از پروین

 

 

نرگس مست از وزیری

 

 

دل بی گناه از رویا

 

 

می و مینا از شمس

 

 

گله از تو از روح بخش

 

 

بازگشت از دلکش

 

 

زمانه از الاهه

 

 

دستی نگیر دوست من از پوران

 

 

غروب کوهستان از ناهید

 

 

سوز ساز از فرح

 

 

بی دل از ضرابی

 

 

چه شود گر فکنی از روح انگیز

 

 

تجدید عهد از الاهه و عارف

 

 

یک شب یک روز از عهدیه و عارف

 

 

کمتر از پوران و ویگن

 

 

رفتم از ویگن والاهه

 

 

فارق از دگران از دلکش و عارف

 

 

شب میای از پوران و منوچهر

 

 

از من بگذر از پوران و ایرج

 

 

افسانه زندگی از عهدیه و عارف

 

 

رسوای زمانه از الاهه و ستار

 

 

رغیب از دلکش و ویگن

 

 

یارم شو از پوران و عارف

 

 

تو شاهدی ای غم از الاهه و رام

 

 

شیرین و فرهاد از عهدیه و ایرج

 

 

کو بخت بلند از پریوش و تورج

 

 

بروی از یادم از دلکش و ویگن

 

 

عاشق از گیتی

 

 

تنها تو بمان از پریسا

 

 

اشک من هویدا شد از مرضیه

 

 

بسوزان از سیمین قانم

 

 

شمع سوزان از عهدیه

 

 

عزیز بشین کنارم از سیما بینا

 

 

موسم گل از هنگامه اخوان

 

 

امشب شب مهتابه از سیما

 

وفا از رامش

 

 

نم نم بارون امشب از فرشته

 

 

 

مرگ قو از عباس مهر پویا

 

 

آرزو ها از محمد نوری

 

 

بد گمان از روان بخش

 

 

دریاچه نور از عارف

 

 

همسفر از ستار

 

 

رهگذر عمر از داریوش

 

 

فرنگیس از رام

 

 

نیاز از فریدون فروغی

 

 

مرا ببوس از حسن گل نرقی

 

 

مهتاب از ویگن

 

 

سیمین بری از جمشید شیبانی

 

 

ستاره مرد از حسن گل نراقی

 

 

نامزدی از منوچهر سخایی

 

 

آهوی وحشی از فرامرز اصلانی

 

 

گل یخ از کورش یغمایی

 

 

 

عاشقم من از دلکش

 

 

پاییز از پری زنگنه

 

 

تنها با گلها از هایده

 

 

زندگی از پوران

 

 

پرستوی ناز من از سیما بینا

 

 

دارم میسوزم تنها از گیتی

 

 

فریب از الاهه

 

 

از تو تنها شدم از سیمین غانم

 

 

دلم به ناله از گوگوش

 

و اینک نو بت به آلبوم پریسا میرسد

تراک 1

 

 

تراک 2

 

 

تراک 3

 

 

تراک 4

 

 

تراک 5

 

 

تراک 6

 

 

تراک 7

 

 

تراک 8

 

و اینک نو بت به آلبوم مرضیه میرسد

 

بت چین

 

وداع کردی

 

نرگس مستی

 

در فکر تو بو دم

 

صورتگر و نقاش چین

 

دوش دوش

 

 

 

و اینک نو بت به آلبوم سیما بینا میرسد

 

۱    

 

  Download   

۲    

 

 

   Download   

۳  

 

 

 

   Download   
۴    

 

 

   Download   

۵  

 

 

 

   Download   
۶  

 

 

 

   Download   
۷  

 

 

 

   Download   
۸

 

 

 

     Download   
۹  

 

 

 

   Download   
۱۰  

 

 

 

   Download   
۱۱  

 

 

 

   Download   

 

 




:: برچسب‌ها: 50 سال موسیقی اصیل ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: